Referat af ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen 29.03.07

 

1.Valg af dirigent + referent

 

Thomas (nr. 36) blev valgt til dirigent

Michael (nr. 38) blev valgt til referent

 

2.Bestyrelsens beretning

 

Aktiviteter for året 2006:

 

  1.  Vel besøgt fastelavnsfest i Fugldalen børnehave.
  2.  Arbejdsdagen i maj blev brugt på flis i bedene, oprydning og beskæring ned mod skoven 
  3.  Traditionen tro blev der også afholdt Skt. Hans, som var en fantastisk succes med det bedste vejr i mange år
  4.  Sommerfesten – startede fredag for børnene m/tryllekunstner, hoppeborg, is, popcorn mm. pga. Malene’s

     (nr. 10) gode kontakter. Vi voksne tog over lørdag m/cowboyfest og farverige drinks

    e.   Efterårets arbejdsdag blev aflyst pga. ingen indbydelse..

 

Formanden takkede for den fine opbakning til de forskellige arrangementer – det er nødvendigt for at opretholde disse aktiviteter.

 

Bestyrelsen har holdt et relativt lille antal møder i perioden og vi har beskæftiget os med følgende temaer.

(forventet afklaring/svar 2.kvartal) – Resultat er sendt til de enkelte grundejere – slut april.

Kommunal vej – info følger.

Claus Mengel-Niemann (nr. 6)

 

3. Aflæggelse af regnskab 2006

Eigil(nr. 24) aflagde regnskab år 2006. Regnskabet blev enstemmigt vedtaget.

 

4.Behandling af indkomne forslag

 

a.      Bruger betaling ved året sommerfest – forslag (Henrik nr.  32)

Henrik foreslog brugerbetaling til årets sommerfest – udover teltleje, som foreningen fortsat skulle betale.

Forslaget kom ikke til afstemning, da der var bred enighed om, at øget brugerbetaling, måske vil afholde

nogle fra at deltage.

 

b.      Forslag fra legeplads udvalget (Susanne/7, Helle/2 og Eva/38)

Forslaget godkendes med kommentar om, at der indhentes tilbud på asfalt/beton til ”rigtig” street basketball-

bane. Der vælges arbejdsgruppe til planlægning/indkøb (Thomas/36, Morten/3, Torben/13 og Michael/38) +

Helle/2). Claus får accept til bestilling af lærketræ (som tidligere).

Vedr. økonomi

Det blev aftalt på generalforsamling, at såfremt budgettet på DKK 7.000,- ikke kan holdes, vil der på arbejds-

    12.05.07 – kl. 09.00 blive afholdt en ekstra ordinær generalforsamling med det pkt. på dagsordenen. Info følger

i så fald fra arbejdsgruppen uge 19.

Vedr. forsikring

Det blev aftalt at bestyrelsen skulle undersøge foreningens forsikringsforhold ifbm. ulykker/skader på legepladsen

samt regler for ”selv byg” af legeplads. Info følger fra bestyrelsen.

  

5.Fremlæggelse og godkendelse af budget år 2007

      Budgettet år 2007 blev godkendt     

 

6.Valg af bestyrelsesmedlem

 

7.Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant

 

8.Eventuelt

ja – i køleskabet sammen med æggene……:)

 

Michael (nr. 38) / 010507