Referat af ekstraordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen, 12.05.07

1.Valg af dirigent + referent

Toke (nr. 1) blev valgt til dirigent

Øystein (nr. 42) blev valgt til referent

2. Afstemning vedrørende anlæggelse af ”street-basket” bane på legepladsen, jvf. punkt 4 b fra ordinær generalforsamling den 29. marts 2007.

Michael fremlagde forslaget, som gik ud på, at der for en ekstra-bevilling på ca. kr. 17.000,- kunne anlægges en flot street-basket bane på legepladsen.

Der blev diskuteret, hvor stort behovet er for sådan en bane, og hvor meget den ville blive brugt.

Der blev fremmet forslag om at anlægge en ”etape 1” på den nuværende petanque-bane, en enklere og billigere løsning. I alt en ekstra-bevilling på kr. 3-5.000,-. Ved denne løsning kan brug/behov evalueres efter noget tid, og en bedre bane evt. bygges på et senere tidspunkt.

Forslaget blev enstemmig vedtaget. På arbejdsdagen blev arbejdet med banen derfor påbegyndt, bl. a ved at muld ved petanque-banen blev fjernet.

3. Vedr. forsikring

Jvf. punkt 4 b fra ordinær generalforsamling den 29. marts 2007, blev det aftalt, at bestyrelsen skulle undersøge foreningens forsikringsforhold ifbm. ulykker/skader på legepladsen, samt regler for ”selv byg” af legeplads.

Michael informerede om at reglerne for ”selv byg” af legeplads bliver overholdt.

Claus informerede om at foreningens forsikringsforhold ifbm. ulykker/skader på legepladsen er i orden.

Øystein (nr. 42) / 20.maj 2007